Digital mund-til-mund markedsføring
Vi lever i en mere og mere digital verden online markedsføring vindere mere og mere ind. Begrebet influencer marketing, vinder mere og mere ind og er kort sagt markedsføring baseret på individer der har en form for indflydelse på potentielle købere. I bund og grund er det den gammeldags mund-til-mund metode som er flyttet online og det virker. Du kender sikker udtrykket, at de bedste ambassadører, er dine kunder. Man siger også, at der skal ti gode historier, men kun en dårlig til at skabe en omtale. Hvis man har tyve kunder der får en fantastisk behandling, er der kun to af dem der vil dele deres gode historie, hvis man har to kunder der får en dårlig oplevelse er der en stor risiko for at de begge vil dele den.
Vi stoler på vores medmennesker
Mange virksomheder er blevet mere og mere afhængige af, hvad andre siger om dem. En kunde tror nemlig langt mere på hvad et andet mennesket siger om produktet eller ydelsen, end hvad man hvad firmaet gør. Det må meget gerne være nogen vi kender, men selvom vi ikke kender dem, stoler vi ofte mere på dem end på firmaet selv.
En nyere portal NyTandlæge.dk, hvor man blandt andet kan finde en portal over tandlæger i København, bliver mere og mere populær. På denne liste man kan se alle de tandlæger der er tilmeldt tjenesten. Udover at tandlægerne selv kan udfylde deres profiler med specialer og oplysninger, som de mener er vigtige, kan man også se hvad hvordan kunderne bedømmer de pågældende tandlæger. Lige præcis en oplevelse ved en tandlæge, er noget som vi gerne vil fortælle om, og der er ligeledes vigtigt at danne os et indtryk inden vi vælger en ny.
Mangler du en ny tandlæge, er der ingen tvivl om, at man gerne vil have en man stoler på, og derfor bør du altid tjekker bedømmelser og omtaler inden og på Ny Tandlæge.dk.