DEL
parkeringsselskab

Indholdet du nu skal til at lære er betalt for at virksomheden, der linkes til. Linket er derfor også af betalt karakter.

Kontrol af parkeringspladser omkring kontorbygninger er blevet en norm. Dette skyldes, at det er vigtigt at sørge for at medarbejderne har steder at parkere hver dag. Samtidig er det dog også vigtigt, at bygningens gæster ikke får bøder for at holde på jeres parkeringspladser. Dette kræver organisering og kontrol af bilerne på parkeringspladsen.

Slip for arbejdet selv

Parkeringskontrol er bedst gjort af specialister. I kan som firma derfor få meget ud af at uddelegere til et parkeringsselskab, der kan styre parkeringspladsen for jer.

I skal dermed ikke selv gøre noget, men kan være sikre på, at jeres medarbejdere har rig mulighed for at parkere på jeres parkeringspladser, samtidig med at de ikke er til adgang for den brede offentlighed.

Parkforce er et parkeringsselskab, der har godt styr på parkeringsservice. Læs mere ved at klikke her.

Automatisering af parkeringskontrol sparer arbejdspladser

I gamle dage var det parkeringsvagter, der gik rundt med sedler og delte bøder ud. De skulle tjekke ud fra en gæsteliste, hvorvidt en person måtte holde der eller ej, og folk skulle have sedler liggende i forruden. Nu kører det meste helt digitalt og over et nummerpladesystem.

Dette sparer både tid og papir, samt sikrer at der ikke sker lige så mange fejl.

Et parkeringsselskab kan optimere jeres parkeringsplads

Udover at hjælpe med selv parkeringsservicen, kan et parkeringsselskab også hjælpe med at optimere jeres parkeringspladser. Dette kan de gøre ved at kigge på, om I udnytter pladsen bedst muligt og får flest mulige parkeringspladser ud af den.

De har også erfaring med, hvordan man bedst placerer parkeringspladser, således at jeres medarbejdere holder mest hensigtsmæssigt i forhold til f.eks. indgangen til kontorerne. Dette er noget, man som firma ikke gider bruge tid på, men i hverdagen kan det gøre en stor forskel for jeres medarbejdere. Dermed er uddelegering vejen frem.