Indholdet du nu skal til at lære er betalt for at virksomheden, der linkes til. Linket er derfor også af betalt karakter.
Det er de færreste arbejdspladser i Danmark, der er godt rustet mod støj. Mange arbejdspladser befinder sig i såkaldte storkontorer, hvilket – som navnet indikerer – er ét stort kontor med en masse arbejdsstationer i. Det kan være grunden til en masse støj på arbejdspladsen, fordi de forskellige medarbejdere selvfølgelig snakker med hinanden, snakker i telefon – og det kan være forstyrrende og nogle gange endda decideret ødelæggende for medarbejderes koncentration og dermed ydeevne. Medarbejderne får måske derfor slet ikke lavet så meget i løbet af en dag, som ellers ville være muligt – simpelthen fordi de bliver forstyrret hele tiden, kommer ud af tankestrømmen og dermed skal bruge en masse tid på at komme tilbage til, hvor de var. Det tager en masse tid – og det påvirker også arbejdsklimaet. Men hvordan skaber man egentlig et godt arbejdsklima uden at flytte arbejdspladsen? Svaret er en telefonboks!
Del storkontoret op i flere rum
En telefonboks gør det muligt at tilføje flere små rum i de store kontorer. Det giver mulighed for at medarbejderne kan trække sig ind i dette nye ”rum”, når de skal holde et møde, snakke i telefon eller måske bare har brug for at koncentrere sig. Flere telefonbokse rundt omkring på kontoret kan nemt mindske støjniveauet på kontoret – og det kan generelt give et bedre arbejdsklima for alle medarbejdere.
Små kontorer til medarbejderne, der har brug for fred og ro
Der er nogle medarbejdere, som generelt har brug for ro og fred – og de trives af gode grunde ikke i et storkontormiljø. Ved at investere i en telefonboks giver du disse medarbejdere fred og ro til at udføre deres arbejde på den mest optimale måde – og du vil opdage at disse medarbejdere generelt får lavet mere i løbet af dagen, fordi de har de bedste vilkår for den bedste koncentrationsevne hele dagen igennem.
Små mødelokaler til både fysiske og digitale møder
Hvis der generelt er behov for mange møder, men måske ikke helt er mødelokaler nok til dette formål, så kan en telefonboks fungere som et ekstra mødelokale, hvor medarbejderne kan samles til interne møder eller holde digitale møder. På den måde er det slut med de korte, men larmende møder over en kop kaffe de steder, hvor andre medarbejdere sidder og skal koncentrere sig om deres arbejde. Det giver ro og fred i storkontoret – til fordel for alle medarbejdere.