DEL

Indholdet du nu skal til at lære er betalt for at virksomheden, der linkes til. Linket er derfor også af betalt karakter.

Der er ingen grund til at have en hjemmeside, hvis den ikke får nogle besøgende. Dine besøgende er dine potentielle kunder, og derfor skal de behandles godt, og have en nem oplevelse, når de finder din side. Dette går de bedst, hvis din hjemmeside er flot at se på, nem at finde rundt i og hænger sammen med dit budskab. Hvis din hjemmeside derimod ikke er færdiggjort, har mange sjuskefejl og er stressende at se på, vil ingen have lyst til at købe dine produkter, eller samarbejde med dig.

Sådan optimerer du din hjemmeside

Men hvis dette faktisk er så vigtigt, hvad kan du så gøre for at optimere dit website? Jo, der er faktisk en masse du nemt kan gøre. En faktor, som vil gøre din hjemmeside tusind gange nemmere at besøge, er hvis designet er gennemtænkt. Hvis designet hænger sammen med hvem du er, og hvad dit budskab er, vil det automatisk være lettere for de besøgende at følge med på din side. Hvis din side derimod er fyldt med selvmodsigende sætninger, vil læseren blive forvirret og klikke ud. Optimer din hjemmeside her.

Få den besøgende til at blive

For det er nemlig de der sidste par sekunder, du ønsker at holde på den besøgende, da det er her, de bliver interesseret og vil læse mere. Herunder er et par årsager, til at kunden ønsker at blive lidt længere.

  • Hvis din hjemmeside er flot og nem at finde rundt i. Der er ingen der gider at sidde og bruge evigheder på at finde rundt på din side. Derfor er det væsentligt, især i dag, hvor koncentrationsevnen er svækket.

  • Det er vigtigt, at dit budskab er tydeligt. Hvem er du, og hvad kan du. Dette skal være indlysende for kunden, og derudover hænge sammen med dit design